فهرست بستن

 اهداف مدیریت و راهبردهای مدیریت برای دستیابی به آن اهداف

چشم انداز:
چشم انداز شرکت سرمایه گذاری اعتلاء البرز (سهامی عام) سرآمدی در بین شرکت های سرمایه گذاری فعال در بازار سرمایه طی پنج سال آینده می باشد.
 

شرکت سرمایه گذاری اعتلاء البرز،  بمنظور انجام فعالیت های سرمایه گذاری در حوزه سلامت، تلاش خود را برای ایجاد ارزش افزوده از طریق مشارکت با سرمایه گذاران، با هدف حضور در بازارسرمایه، در راستای کسب اعتماد میان مشتریان و نامی معتبر در کشور می نماید. این شرکت با استفاده از نیروهای کارآمد و کارآزموده با توان تخصصی بالا و بهره گیری از سیستم های نوین مدیریتی، با بیان چشم انداز:

حفظ و ارتقای عملکرد شرکت در بین شرکت های سرمایه گذاری در کشور

مأموریت خود  را  “تشکیل و اداره پرتفوی تخصصی و غیر مدیریتی صنعت دارو با رویکرد هم افزایی و  حضور فعال در بازار سرمایه و استفاده از فرصتهای موجود در بورس اوراق بهادار” تعیین نموده و دستیابی به اهداف زیر را مد نظر قرار داده است:

  • اختصاص بخش عمده ای از پرتفوی شرکت به سهام تخصصی و غیر مدیریتی صنعت دارو با رویکرد هم افزایی
  • کسب بازدهی از فرصتهای موجود در بازارهای مالی
  • حفظ و ارتقای سودآوری شرکت
  • حفظ و ارتقای شفافیت اطلاعاتی
  • تقویت بدنه کارشناسی مبتنی بر شایسته‌ سالاری، نوآوری، توسعه دانش، خلاقیت و یادگیری مستمر

دستیابی به موارد فوق با همکاری و همدلی کلیه کارکنان شرکت امکان پذیر می­باشد. لذا همکاران نسبت به حفظ و اجرای این خط­ مشی اقدام نموده و رسیدن به اهداف را سرلوحه کار خود قرار می‌دهند بطوری که کیفیت ارائه خدمات و ایجاد حس اعتماد در میان مشتریان تحت تأثیر هیچ عامل دیگری در شرکت قرار نگیرد.